


-
Esimeste pakendikujundusvõimaluste väljatöötamine 5 päeva jooksul
Kirjutage meile oma ettepanekud, millist logo soovite, ettevõtte tegevus, konkurentsieelised, väärtused ja ettevõtte sihtrühm. Ülejäänu jätke meile.
Taotlege pakendikujunduse väljatöötamist
Püüame luua tulemustel põhinevaid pikaajalisi suhteid.
Kirjeldage oma soove, võtame teiega päeva jooksul ühendust.
Korduma kippuvad küsimused
Soovitused soovitud logo, ettevõtte tegevuse, konkurentsieeliste, väärtuste ja ettevõtte sihtrühma kohta. Võimalikud kujundused sellises stiilis nagu logo. Eelistatud värvid. Kui kujunduse kohta soovitusi pole, töötavad meie disainerid välja valikud, juhindudes ettevõtte kohta pakutavast teabest ja võttes arvesse kaasaegseid suundumusi logo kujundamisel.
Pärast logo kinnitamist valmistame logo kõigis nõutavates formaatides ja suurustes.
- Enimkasutatavad vektorvormingud - .eps, .cdr, .ai, .pdf, .svg ja rastervormingud - .jpg, .png, .gif, .ico.
- Proportsioonides - horisontaalne või vertikaalne, olenevalt logo kujundusest ja proportsioonis 1x1.
- Logo disain kasutamiseks heledal taustal ja eraldi kujundus tumedal taustal.
Mõistame, kui oluline on logo, kui ükski saadetud kavanditest ei rahulda, teevad meie disainerid parandusi või loovad uusi kujundusi, kuni jõuame teile sobivaima lõpptulemuseni.
- Põhilogopakkumise valikul 100% ettemaks;
- Ettevõtte logo variandis 50% ettemaks ja 50% pärast logo kinnitamist ja enne lõplike failide saatmist;
- Stiiliraamatu summa jaguneb 3 osaks, 34% ettemaks, 33% peale logo kinnitamist ja 33% peale stiiliraamatu valmimist.
Pakendidisaini väljatöötamine
Tooge oma tooted turule loomingulise kliendikeskse pakendikujundusega. Et sinu bränd oleks nähtav ja teiste seas silma paistaks. Meie pakendidisaini ekspertide meeskond aitab välja töötada teie tootele kaasaegse ja efektiivse pakendidisaini, mis suurendab teie kaubamärgi tuntust ja toote ostujõudu. Andke oma tootele ainulaadsus, töötades välja individuaalse disaini, mis peegeldab teie brändi identiteeti ja põhiväärtusi.
Pakendidisain on üks olulisemaid tegureid, mis tagab Sinu toote ostujõu ja sellest tulenevalt ka ettevõtte kasumi.
